Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

9ο Νηπιαγωγείο Ελευθερίου Κορδελιού


Οι εντυπώσεις των παιδιών
του 9ου Νηπιαγωγείου Ελευθερίου Κορδελιού
από την παράσταση
«Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι».

Μου άρεσε ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι. (Απόστολος)
Μου άρεσε όταν το κορίτσι είπε στο χιονάνθρωπο να μη λιώσει ποτέ. (Κωνσταντίνος)
Ζωγράφισα αυτόν που πουλάει τα μπαλόνια. Έφτιαξα και τη γυναίκα και τον άντρα της. (Ειρήνη)
Ζωγράφισα τη γάτα και πάλι τη γάτα, το χιονάνθρωπο και τη Μαριάννα. (Δήμητρα)
Ζωγράφισα το χιονάνθρωπο. (Νικολέτα)
Ζωγράφισα το κορίτσι, το χιονάνθρωπο και τον αστυνομικό. (Αλεξάνδρα)
Ζωγράφισα το χιονάνθρωπο που μπήκε στο ψυγείο. (Αβραάμ)
Μου άρεσε όταν μπήκε ο χιονάνθρωπος στο ψυγείο και κρύφτηκε για να μην τον βρουν οι πυροσβέστες. (Παύλος)
Μου άρεσε το ψυγείο, ο χιονάνθρωπος και εκείνοι που έπιασαν τον χιονάνθρωπο. (Δήμος)
Ζωγράφισα το χιόνι και το χιονάνθρωπο και το κορίτσι. (Αλεξία)
Μου άρεσε που ο χιονάνθρωπος ήταν μέσα στο ψυγείο. (Γεωργία)
Μου άρεσε ο χιονάνθρωπος. (Έρι)
Ζωγράφισα τη χώρα των κίτρινων καπέλων. Έκανα τη γυναίκα και τον άντρα της και τα μπαλόνια. (Ελένη Ξένη)
Ζωγράφισα το κίτρινο καπέλο. (Ιζαμπέλα)
Ζωγράφισα τα μπαλόνια. (Μάριος)
Ζωγράφισα τα μπαλόνια και το χιόνι. (Ελένη Σωτηρία)
Ζωγράφισα ένα χιονάνθρωπο. (Κατερίνα)
Ζωγράφισα το χιονάνθρωπο και το κορίτσι. (Ξένια)
Ζωγράφισα το χιονάνθρωπο. (Κωνσταντίνα)
Ζωγράφισα το χιονάνθρωπο. (Γιώργος)
  Ζωγραφισα   το χιονανθρωποπο (Ηλεκτρα)

     Τμήμα 2ο

Ήταν πολύ αστείο όταν το ψυγείο μπήκε με τον Τουρτούρη σε λάθος αεροπλάνο και αντί για το Βόρειο Πόλο θα πήγαινε στην Αφρική. (Χαρά)
Μου άρεσε που ο βασιλιάς ήταν με τα εσώρουχα. (Αγνή)
Μου άρεσε πολύ όταν οι ληστές μπήκαν μέσα στο σεντούκι και τους έφαγε ο κροκόδειλος. Ήταν πολύ αστείο. (Νίκος)
Μου άρεσε που ο χιονάνθρωπος ζωντάνεψε, περπατούσε και μιλούσε. (Χρήστος)
Μου άρεσε το θέατρο. (Τζουλιάνα)
Μου άρεσε όταν ο λασπάνθρωπος βοήθησε το χιονάνθρωπο να ξεφύγει. (Σταύρος)
Μου άρεσε που ξεκίνησε το ταξίδι για το Βόρειο Πόλο, γιατί δεν ήθελε να λιώσει. (Ελένη Τ.)
Ήταν πολύ ωραίο όταν χόρευε η Μαριάνα με το χιονάνθρωπο. (Δέσποινα)
Μου άρεσε που η Μαριάνα αγάπησε τον Τουρτούρη και του χάρισε ένα δαχτυλίδι. (Αλεξάνδρα)
Μου άρεσε που το κορίτσι χόρεψε με τον χιονάνθρωπο. (Δήμητρα)
Μου άρεσε πάρα πολύ που το κορίτσι χάρισε στο χιονάνθρωπο ένα δαχτυλίδι με δυο γαλάζιες πέτρες σαν τα μάτια της. (Αλεξάνδρα)
Ήταν πολύ ρομαντικό όταν το κορίτσι φίλησε το χιονάνθρωπο. (Ελένη)
Μου άρεσε όταν ο Τουρτούρη φίλησε το κορίτσι. (Χριστίνα)
Μου άρεσε όταν το κοριτσάκι χάρισε στο χιονάνθρωπο το δαχτυλίδι της. (Μαρία)
Μου άρεσε που βγήκε ο ήλιος να λιώσει το χιονάνθρωπο αλλά δεν τα κατάφερε. (Άννα)
Μου άρεσε που το κοριτσάκι χάρισε στο χιονάνθρωπο το δαχτυλίδι της. (Ορέστης)
Μου άρεσε που ο χιονάνθρωπος περπατούσε και μιλούσε. (Θοδωρής)
Μου άρεσε που το κοριτσάκι χάρισε στο χιονάνθρωπο το δαχτυλίδι της. (Ειρήνη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου